Főoldal > Harich Jóga blog > Meditáció a tavaszi fáradtság ellen

Meditáció a tavaszi fáradtság ellen

Ez egy nagyszerű meditáció, ha úgy érzed, hogy fáradt és kimerült vagy, és szeretnéd újra tölteni magadat. De nemcsak az újratöltésben segít, a depresszió nagyszerű ellenszere is.

Egy megújult energetikai rendszert építhetsz ki magadban segítségével, ami erőt és kalibert ad ahhoz, hogy jobban tudd kezelni az életet.

Testtartás:

Ülj egyenes gerinccel, könnyű ülésben. Ha nem tudsz így ülni, ülj le egy székre, és tedd a talpakat a földre. Nyújtsd ki karjaid megad előtt párhuzamosan a talajjal úgy, hogy jobb kezedet ökölbe zárod, bal kezed ujjaival pedig körbefonod öklödet. A tenyerek alja egymáshoz ér. A hüvelykujjak is érintkeznek, és egyenesen felfelé mutatnak.
Szemfókusz: A hüvelykujjak irányába vidd figyelmedet.

Légzés:

Belégzés 5 másodpercen keresztül, (ne tartsd bent a levegőt) kilégzés 5 másodpercen át, majd tartsd kint a levegőt 15 másodpercen keresztül. Folytasd tovább.

Időtartam:

Kezdd 3-5 perccel, majd fokozatosan fejleszd fel 11 percig a gyakorlást. Lassan építsd fel ezt a folyamatot.

 

Kellemes gyakorlást kívánok!